همکاری با VOA و BBC ، همکاری بادشمن است
خبرنگار فراری

بازیگران برای همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای باید مجوز بگیرند 

قضایی - فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاری بازیگران و مستندسازان و غیره با شبکه‌های ماهواره‌ای منوط به دریافت مجوز و هماهنگی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 

سردار اسماعيل احمدي‌مقدم با اشاره به حضور برخي از بازيگران در شبكه‌هاي ماهواره‌اي با بيان اينكه پليس بر طبق قانون عمل مي‌كند، گفت: افرادي كه مايل به فعاليت در اين شبكه‌ها هستند بايد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هماهنگ و مجوزهاي لازم را كسب كنند و هر كسي كه مجوز لازم را نداشته باشد، نمي‌تواند در داخل و خارج مرزهاي ايران كار توليدي انجام داده يا دفتر نمايندگي داير كند.
وي با بيان اينكه شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي‌ زبان در خارج از كشور با اهداف مختلف تاسيس و بر اساس مقررات كشورهاي تاسيس‌كننده فعاليت مي‌كنند، گفت: طبيعتا مقرراتي در مورد همكاري با اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي وجود دارد.
فرمانده نيروي انتظامي افزود: همكاري مستندسازان، بازيگران و ... با اين شبكه‌هاي ماهواره‌اي منوط بر آن است كه آن شبكه‌ها اهدافي را عليه نظام در داخل كشور تعقيب نكنند. به گفته احمدي‌مقدم، اگر اين شبكه‌ها برنامه‌اي عليه نظام بسازند، طبيعتا همراهي با آنان مشكل دارد.
 احمدي‌مقدم شبكه‌هاي VOA و BBC را بازوهاي دستگاه‌هاي اطلاعاتي آمريكا نظير سيا و ... عنوان كرد و گفت: همكاري با اين شبكه‌ها همكاري با رسانه نيست، بلكه همكاري با سرويس‌هاي امنيتي دشمن است كه طبعا در اين موارد وزارت اطلاعات نظارت و برخوردهاي لازم را دارد.
 فرمانده نيروي انتظامي در خاتمه بار ديگر خاطرنشان كرد: هر فردي كه مايل است به هر نحوي با شبكه‌هاي ماهواره اي همكاري كند بايد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هماهنگ و مجوزهاي لازم را در اين راستا كسب كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.