95 سهیمه پارالمپیك لندن توسط ورزشكاران معلول و جانباز كسب شد
خبرنگار فراری

 

 

اراك - رییس فدراسیون ورزش های معلولان و جانبازان گفت: ورزشكاران معلول و جانباز ایران اسلامی تا كنون در مسابقات مختلف، 95 سهمیه بازی های پارالمپیك لندن را كسب كرده اند.

 

 

 

 

 

'محمود خسروی وفا' روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در اراك، پیش بینی كرد، با برگزاری مسابقات رشته های تیراندازی و پینگ پنگ، سهمیه ایران به 105 نفر افزایش یابد.

خسروی وفا خاطرنشان كرد: در بازی های پارالمپیك 2008 پكن، كاروان اعزامی ایران با مجموع 16 مدال طلا در مكان بیست و دوم قرار گرفت كه این رتبه در بازی های پارالمپیك 2004 آتن، بیست و سوم بود.

رییس فدراسیون ورزش های معلولان و جانبازان ادامه داد: ورزشكاران ایران در بازی های پارالمپیك 2012 لندن نیز می توانند رتبه بازی های پكن را حفظ و حتی افزایش دهند چرا كه بهترین اردوهای آمادگی برای آنان تشكیل شده است.

خسروی وفا تاكید كرد: اردونشینان، از تجهیزات كامل و منحصر به فرد استفاده كرده و عموم آنان دارای مربی اختصاصی بوده و حقوق ورزشكاران نیز به موقع پرداخته شده است.

وی یادآور شد: بازی های پارالمپیك، مكان كسب تجربه برای ورزشكاران نیست زیرا رقیبان همه برای كسب مدال با آمادگی كامل در آن شركت می كنند.

وی اضافه كرد: همه كشورها تا روز خرداد ماه سال 91 برای كسب سهمیه بازی های پارالمپیك لندن فرصت دارند اما تكلیف ایران تا اردیبهشت ماه مشخص خواهد شد كه این مهم، نشان از توانمندی بالای ورزشكاران معلول و جانباز كشورمان دارد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.