بیانیه آیت الله مهدوی كنی به مناسبت روز 9 دی
خبرنگار فراری
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 18:29 ::  نويسنده : خبرنگار

 

9 دی، روز همصدایی ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جذب حداكثری و دفع حداقلی است

 

تهران - حضرت آیت الله' محمد رضا مهدوی كنی' رییس مجلس خبرگان رهبری تاكید كرد:نهم دی، روز وحدت و همگرایی ملت و روز همصدایی ملت با رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جذب حداكثری و دفع حداقلی است.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از دفتر رییس مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله مهدوی كنی در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 9 دی خطاب به ملت ایران خاطرنشان كرد: بزرگداشت روز نهم دی بزرگداشت روز وحدت ملی و انسجام اسلامی براساس آموزه دینی 'تولی و تبری' است.

در این بیانیه آمده است:روز نهم دی ، هم افزایی یاران انقلاب است، روی نهم دی روزی است كه همگان به این درك، فهم و حقیقت عظیم رسیدند، اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملكت به دامن دیكتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

 

متن كامل بیانیه رییس مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است:

 

مردم آگاه و غیور ایران

یوم الله نهم دی ماه سال 1388 روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.

بدون شك این روز بزرگ یك نقطه عطفی است كه عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته تر می نمایاند.

عمل بهنگام و تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری مهمترین ویژگی نهم دی ماه است این ویژگی به حدی بزرگ بود كه از نگاه رسانه های دوست و دشمن پنهان نماند.

اینجانب ضمن تبریك به بصیرت الهی ملت مسلمان ایران و بزرگداشت یوم الله نهم دی نكاتی را در زیر یادآور می شوم:

 

1- حوادث تلخی در سال 88 به مناسبت دهمین دوره رقابت های ریاست جمهوری به وقوع پیوست، عده ای با عبور از خطوط قرمز نظام به ملت و رهبری مظلوم انقلاب بی مهری كردند و متاسفانه با دشمنان قسم خورده نظام همصدا شدند.

اینها كید و مكر شیطان بزرگ را نادیده گرفتند و در زمین دشمن بازی خطرناكی را علیه امنیت و مصالح ملی آغاز كردند كه هنوز آن را خاتمه نداده اند.

اینجانب از باب خیرخواهی به آنها می گویم تا فرصت باقی است به دامن ملت برگردند و روز نهم دی را روز بازگشت به مردم و انقلاب بدانند.

 

2- از ابتدای فتنه سال 88 معلوم بود كه ولایت فقیه و موجودیت انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمنان قرار گرفته است همین مهم كافی بود كه برخی می فهمیدند موضوع جنگ نرم دشمن علیه نظام جدی است و از همراهی با نامحرمان انقلاب پرهیز می كردند.

اما علیرغم هشدارهای مقام معظم رهبری عده ای با ژنرال ها و افسران جنگ نرم دشمن همراهی كردند و از سوی مردم لقب ساكتین و مردودین را گرفتند.

مردم قصور آنان را فراموش نكرده اند به همین دلیل در راهپیمایی عظیم نهم دی تبری خود را از آنان اعلام كردند.

3- انصاف، عدالت و نیز صبوری رهبر معظم انقلاب در برخورد با كسانی كه متاسفانه تا مرز 'بغی' پیش رفتند پرده ای از مهارت و هنر مدیریت بحران توسط ایشان را نشان داد.

غلبه صدق بر دروغ و تدبیر بر مكر را از عنایات خداوند بزرگ و توجهات حضرت ولی عصر (عج) می دانیم خداوند را به خاطر خنثی شدن توطئه های دشمنی كه با حضور میلیونی مردم در نهم دی تجلی یافت شاكریم.

4 - یوم الله نهم دی روز درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بود كه به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان ها حضور یافتند و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند.

این حضور بی نظیر دشمن را برای ضربه به انقلاب ناامید كرد.

امروز نسل سوم انقلاب در جای جای صحنه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... حضور دارد و مومنانه تر از نسل اول و دوم در راه تداوم انقلاب گام برمی دارد.

حرف اصلی ملت ایران در روز نهم دی از زبان جوانان پاكبخاته و شجاع این مرز و بوم اعلام شد.

حرف این بود كه ما تا جان داریم پای اسلام، انقلاب، امام و رهبری ایستاده ایم و شرارت دشمن را به هر شكلی كه باشد - چه سخت و چه نرم - دفع خواهیم كرد.

5- روز نهم دی ،روز وحدت و همگرایی ملت است ، روز 9 دی روز همصدایی ملت با رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جذب حداكثری و دفع حداقلی است.

لذا بزرگداشت روز نهم دی، بزرگداشت روز وحدت ملی و انسجام اسلامی براساس آموزه دینی 'تولی و تبری' است.

روز نهم دی هم افزایی یاران انقلاب است.

روز نهم دی روزی است كه همگان به این درك، فهم و حقیقت عظیم رسیدند، اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملكت به دامن دیكتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

6- مجلس خبرگان رهبری با تاسی به ملت بزرگ ایران در صیانت از جایگاه ولایت فقیه با بهره گیری از پیام مردم آگاه و بصیر ایران در روز قیام نهم دی اعلام می دارد، فقهای بزرگ و علمای بصیر خبرگان رهبری همان مسیری را می روند كه ملت در 15 خرداد 42، 22 بهمن 57 و نیز 9 دی 88 با امدادهای الهی رفتند.

این مسیر یك مسیر الهی و مقدس است كه در گذشته انبیاء و اولیاء الهی در عمل به اوامر و نواهی خداوند طی كردند و ما در پیمودن آن لحظه ای تردید نداریم.

 

محمدرضا مهدوی كنی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.