درخواست مشایی برای اقامت شش ماهه در آمریکا
خبرنگار فراری

 

فرارو خبر داد: درخواست مشایی برای اقامت شش ماهه در آمریکا

سیاست > چهره ها  - فرارو نوشت:

با وجود آنکه محمود احمدی​نژاد نیویورک را به مقصد تهران ترک کرده است، اخباری حکایت از آن دارد که در راه بازگشت، رییس دفتر رییس جمهور او را همراهی نمی​کند.

اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهور بر خلاف هیات ایرانی شرکت کننده در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، به کشور بازنگشته و وی با ارایه درخواست ویزای شش ماهه از آمریکا، در این کشور باقی مانده است.

علت اصلی اقامت رحیم مشایی در امریکا ایجاد ارتباط با ایرانیان مقیم امریکا و سامان دهی به دفاتر ایرانیان مقیم در آن کشور و ایجاد رابطه فرهنگی و جذب و بازگرداندن نخبگان به ایران عنوان شده است.

نمایندگان عضو این کمیسیون امنیت​ملی از این موضوع بی اطلاعند و تلاش بر ای کسب اطلاع از دفتر محمد شیخان، رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور و محمدحسن صالحی‌مرام، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور نیز بی نتیجه ماند. این دو دفتر با پاسکاری به یکدیگر، هر یک اطلاع رسانی در این زمینه را وظیفه طرف مقابل و از تایید و تکذیب این خبر خودداری کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.