ایرج نوذری: همسر رایکوف مربی‌ام بود
خبرنگار فراری

بازیگر سینما و تلویزیون از استقلالی ها و داور داربی 71 شدیدا انتقاد کرد. دیدار استقلال و پرسپولیس 2 میهمان ویژه از دنیای هنر داشت که در جایگاه ویژه ورزشگاه حاضر بودند. ایرج نوذری پرسپولیسی و دانیال حکیمی استقلالی که در کنار هم بازی را تماشا می کردند.

در لحظات پایانی این مسابقه حکیمی ورزشگاه را ترک کرد اما ایرج نوذری با چهره ای مغموم تا پایان در ورزشگاه آزادی حضور داشت که خبرنگار ما سراغ او رفت تا گفت و گویی با محور داربی با وی داشته باشد.

در زیر متن این گفت و گو را می خوانید:

*آقای نوذری از چهره غم زده تان معلوم است که پرسپولیسی هستید.

-بله اما دوستان خوبی هم در بین استقلالی ها دارم و خودتان شاهد بودید که در تمام مراسم مرحوم حجازی شرکت کردم. بنده مرحوم حجازی و آقای حسن روشن را خیلی دوست دارم. جالب است بدانید پیش از انقلاب مربی فوتبال بنده همسر آقای رایکوف بود؛ همان رایکوف معروفی که سرمربی استقلال بود.

 

متن کامل این گفت و گوی جالب را اینجــــــا بخوانید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.