لاریجانی با جایگاهی که دارد نیازی به برگزاری جلسه انتخاباتی ندارد/برخی رجایی​نما هستند
خبرنگار فراری

 

سیاست > مجلس  - قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی می‌گوید برخی در این مدت کوشیده‌اند بگویند ما رجایی هستیم اما بعداً وقتی وارد عرصه شدند گرفتار باند‌بازی‌ها، گروه‌گرایی‌ها و تجمع‌ها شدند.

اسد‌الله بادامچیان نماینده تهران در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در خصوص «رجایی‌نما» خواندن برخی افراد، گفت: برخی در این مدت کوشیده‌اند بگویند ما رجایی هستیم چون این ملت هنوز که هنوز است به دنبال رجایی‌های واقعی است. ما امروز افرادی را داریم که در این سه دهه با سلامت کامل مثل رجایی زندگی کرده‌اند اما برخی ادعا کرده‌اند که ما رجایی هستیم در حالی که «رجایی‌نما» هستند.

وی افزود: شاید آنها اگر در ابتدا شبیح رجایی زندگی می‌کردند ولی بعداً که وارد قدرت شدند در این باند‌بازی‌ها و تجمل‌ها افتادند

نماینده تهران در پاسخ به اینکه آیا این اظهارات شما کنایه به دولت است؟، اظهار‌داشت: این برداشت شما است. مگر شما دولت را «رجایی‌نما» می‌دانید؟ اگر نمی‌دانید بنده هم مثل شما هستم! بنده معیار را گفتم. شما صاحب آن را پیدا کنید.

بادامچیان درباره اینکه این «رجایی‌نماها» در چه قوه‌ای هستند؟، تصریح کرد: آنها همه جا هستند. در انتخابات می‌گویند ما مثل رجایی هستیم اما جور دیگری عمل می‌کنند.

قائم مقام حزب موتلفه در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره نشست دیروز اصولگرایان با رئیس مجلس و اینکه برخی نمایندگان این جلسه را استفاده از امکانات بیت‌المال دانسته‌اند، گفت: مسلماً در امور کشوری و مملکتی که مربوط به نمایندگان است، استفاده از مکان نمایندگان و دعوت آنها به یک سالن امری طبیعی است و هزینه‌ای هم ندارد. مگر اینکه برخی معتقد باشند استفاده از دو شیرینی خشک و یک آب‌معدنی تجمل و تشریفات است!

عضو فراکسیون مؤتلفه اسلامی درباره اظهار‌نظر برخی افراد درباره اینکه نشست اصولگرایان با رئیس مجلس با هدف توجیه حضور نماینده وی در کمیته وحدت بوده، اظهار داشت: آقای لاریجانی از شخصیت‌های مؤثر کشور هستند و چهره ایشان در بین مردم چهره مثبت و خوبی است. مضاف بر اینکه  طی چهار سال گذشته با رای بالای نمایندگان، رئیس مجلس و رئیس فراکسیون اصولگرایان بوده و در موضوع انتخابات هم ایشان به درخواست جامع مدرسین از حوزه انتخابیه قم کاندیدا شدند. علاوه بر این آیت‌الله مهدوی‌کنی از ایشان خواستند نماینده‌ای در کمیته وحدت اصولگرایان داشته باشند. حال با این توصیفات چه نیازی هست که ایشان برای خودش جلسه انتخاباتی بگذارد؟ این حرف‌ها برای گوینده آن بیشتر ضرر دارد.

بادامچیان که می‌گفت این جلسه به وحدت اصولگرایان کمک می‌کند، درباره آخرین وضعیت همکاری جبهه پایداری و اینکه اعضای این تشکل اعلام کردند به دنبال معرفی کاندیدا برای انتخابات مجلس نیستند، اظهار داشت: اختیار این کار پای خودشان است. بنده در مقابل آنها اجتهاد نمی‌کنم. اینکه این دوستان می‌خواهند وارد انتخابات بشوند یا نه باید از خودشان بپرسید بنده چه گناهی دارم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.