آیت الله لاریجانی: عناوین مجرمانه قوانین ما زیاد است
خبرنگار فراری

 

 

آیت الله لاریجانی: عناوین مجرمانه قوانین ما زیاد است

قضایی - مهر نوشت:

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه منتظر تصویب قانون پیشگیری از وقوع جرم هستیم گفت: پیشگیری از وقوع جرم باید از دبستان و دبیرستان آغاز شود.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی صبح پنجشنبه در جمع نخبگان استان زنجان با استماع انتقادات و پیشنهادات نخبگان در این جلسه در مورد اظهار نظر یکی از نخبگان مبنی بر این که بی‌اعتمادی موجب افزایش پرونده‌های قضائی شده است، گفت: به اعتقاد من در قوانین ما عناوین مجرمانه زیاد است و شاید به بیش از یک هزار عنوان مجرمانه در قانون برخورد کنیم که نیاز به این عنوان ندارند. البته این را هم باید بدانیم که ریشه مشکلات عدم پیشگیری از وقوع جرم است و همه قوا باید در پیشگیری از وقوع جرم همکاری کنند.

وی با بیان خاطره‌ای از سفر علی لاریجانی رئیس مجلس به ژاپن گفت: وی تعریف می‌کرد وقتی که به دیوان عالی ژاپن رفته بودند وضعیت زندانیان و نسبت پرونده‌ها به جمعیت بسیار کم بود. وی به چشم خود دیده بود که کودکان دبستانی ژاپن را به دیوان عالی می‌آوردند تا از نزدیک با برخورد با مجرمان آشنا شوند.

رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم باید خیلی زودتر از دبستان و دبیرستان آغاز شود. البته یکی دیگر از دلایل افزایش پرونده‌ها این است که بسیاری از مسئولان ما قوانین را نمی‌دانند. البته امیدواریم با تصویب قانون پیشگیری از وقوع جرم در مجلس حرکتی انجام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.