خبر ویژه
خبرنگار فراری
شنبه 9 مهر 1385برچسب:احمدی نژاد, :: 22:14 ::  نويسنده : خبرنگار

 

عکسی که همراهی خانواده رئیس​جمهور در سفر احمدی​نژاد به نیویورک را ثابت می​کند

دولت - اگرچه دفتر رئیس جمهور حضور داماد، دختر و نوه رئیس​جمهور در سفر امسال محمود احمدی​نژاد به نیویورک را تکذیب کرده است، اما در عوض پسر و عروس وی در این سفر حضور داشته​اند.

به گزارش خبرآنلاین، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در ایام سفر وی به آمریکا، عکسی را منتشر کرده بود که هم اکنون از این سایت حذف شده است. اما سایت الف برای اثبات اینکه خانواده احمدی نژاد او را در این سفر همراهی کرده اند، این عکس را بار دیگر منتشر کرده است.

دفتر رئیس جمهور با زیرکی حضور دختر و داماد احمدی نژاد را تکذیب کرده است و در مورد حضور دیگر اعضای خانواده وی در این سفر سکوت کرده است.

در این عکس، مهدی احمدی نژاد، عروس و مادر عروس رئیس جمهور در ردیف وسط مشخص هستند.



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت13:24---11 مهر 1390
سلام لینکیدمت
منم با اسم بدوووو بیا تو بلینک مرسی


محمدحسين
ساعت12:32---11 مهر 1390
سلام دوست عزيز
ممنون از حضور زيباتون
وب شما هم عاليهههههههه
شما لينك شدين
درصورت تمايل "دوستانه" لينكم كن
مرسيييييييييييي
منتظر ديدارهاي بعديتون هستم


ali reza
ساعت11:16---11 مهر 1390
داداش لینکت کردم حالا لینکمون میکنی . من که هر کاری می کنم لینکم ثبت نمی شه

بهترین ترانه ها و موزیک ویدئوها

ٌWww.MasterMusic.LXB.iR


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.