سانسور اعتراضات وال‌استریت در گوگل و توئیتر
خبرنگار فراری

بعد از یاهو
سانسور اعتراضات وال‌استریت در گوگل و توئیتر

خبرگزاری فارس: در حالی که اعتراضات وال‌استریت هر روز گسترش بیشتری پیدا میکند تا آنجا که به گزارش سیبیاس، 700 نفر روز گذشته در پل بروکلین دستگیر شدند، گوگل و توئیتر مشترکا در حال سانسور اخبار اعتراضات رو به گسترش مردم در شهرهای مختلف آمریکا هستند.

 

به گزارش فارس، در حالی که اعتراضات وال‌استریت هر روز گسترش بیشتری پیدا می‌کند تا آنجا که به گزارش سی‌بی‌اس،  700 نفر روز گذشته در پل بروکلین دستگیر شدند، گوگل و توئیتر مشترکا در حال سانسور اخبار اعتراضات رو به گسترش مردم در شهرهای مختلف آمریکا هستند.
 
بنابراین گزارش، جستجوی کلمه "تصرف تگزاس" که یکی از جنبش‌های همپا با جنبش وال‌استریت است در موتور جستجوی گوگل اگر چه منجر به یافتن وبلاگ اعتراضات "تصف تگزاس" می‌شود اما با کلیک بر روی آن، سرویس وبلاگ گوگل پیغام می‌دهد که این وبلاگ حذف شده و قابل دسترسی نیست و ضمنا آدرس جدیدی نیز به جای آن به خوانندگان معرفی نمی‌کند.
 
پیش از این نیز، ایمیل یاهو ایمیلهای محتوی آدرس سایت معترضان را ارسال نمی‌کرد و توییتر نیز از اضافه شدن تگ مشهور     #occupywallstreet  به تگهای پربازدید جلوگیری کرده بود.
 
گوگل، توئتیر، یاهو و دیگر سرویس‌های اطلاع‌رسانی آمریکایی در دوران فتنه 88 به صورت تمام‌قد در خدمت فتنه‌گران بودند و انواع و اقسام سرویس‌های لازم را برای آنان در نظر می‌گرفتند. حتی پایگاه توئیتر به درخواست مستقیم وزارت خارجه آمریکا از تعطیلی لازم برای به روز رسانی خود صرفنظر کرد.
 
رسانه‌های آمریکایی در حالی دست به این اقدام می‌زنند که اتحادیه‌های کارگری در آمریکا با قیام وال‌استریت اعلام همبستگی کرده‌اند.
 
جان ساموئلسون، رئیس اتحادیه کارگران حمل و نقل نیویورک در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کرده است که صدای معترضین وال‌استریت همان صدای خانواده‌‌های کارگران است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.