بررسی طرح نظارت بر نمایندگان در کافه خبر با حضور موسی​قربانی، مصطفی کواکبیان و علی​اکبر گرجی
خبرنگار فراری

 

سیاست > مجلس  - میزگرد بررسی طرح نظارت بر نمایندگان در کافه خبر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین، در این نشست علی اکبر گرجی استاد دانشگاه به عنوان یک حقوق​دان حضور دارد. موسی قربانی و مصطفی کواکبیان نمایندگان موافق  مخالف این طرح نیز حضور به هم رسانده و این طرح را از منظرهای مختلف بررسی می​کنند.

قربانی در این نشست در پاسخ به اینکه رسیدگی به تخلفات احتمالی نمایندگان ناقض قانون اساسی در اعمال مصونیت نمایندگان نیست؟، گفت: مصونیت تنها شامل وظایف نمایندگی می​شود. نه دیگر موارد. اگر نماینده​ای در طول دوره نمایندگی شرایط نماینده بودن را از دست داد باید با او چه کرد؟

مصطفی کواکبیان هم با بیان اینکه تشخیص جرائم امنیتی بر عهده نهادهای امنیتی است و نه هیات نظارت بر نمایندگان، اظهار داشت: به نظر من باید این نوع اتهامات را دستگاه​های امنیتی رسیدگی کنند و هیات نظارت بر نمایندگان صرفا به بررسی تخلفات اقتصادی و موارد غیرامنیتی بپردازد.

یکی از ایراداتی که دکتر گرجی به طرح نظارت بر نمایندگان وارد کرد، عدم حضور نمایندگان اقلیت در هیات نظارت بر نمایندگان بود که گفت: به نظر من دغدغه اقلیت پارلمانی این است که جایگاه تضمین شده​ای در ترکیب هیات نظارت برای اپوزیسیون قائل نشده​اند.

مشروح این نشست را در روزهای آینده خواهید خواند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.